آشنایی با رژیم کانادایی

آشنایی با رژیم کانادایی

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، رژیم کانادایی، یک رژیم‌ مبتنی بر پروتئین است که معمولا در یک دوره ۱۵ روزه از آن پیروی می کنند.فرد باید در طول ۱۲ روز طبق رژیم کانادایی پیش می رود و ۳ روز را باید صرف تثبیت‌ وزن خود کند.

متاسفانه این نوع رژیم سخت در بین افرادی که دارای اضافه وزن بسیاری هستند به یکی از پرطرفدار ترین رژیم‌ های غذایی تبدیل شده است.

اگر شما هم در حال اجرای این رژیم هستید و یا قصد دارید در آینده ای نه چندان دور به پیروی از چنین رژیم سختی بپردازید بد نیست تا پایان این مطلب همراه باشید.

رژیمی سخت به نام رژیم کانادایی

در سراسر جهان رژیم کانادایی را به عنوان یک رژیم غذایی سخت می شناسند که فرد با اجرای آن در مدت زمانی کوتاه مقدار زیادی وزن از دست می دهد.

رژیم لاغری کانادایی قبلا به صورت دیگری اجرا شده و به شکلی که امروزه از آن پیروی می کنند نبوده است.

تفاوت برنامه غذایی قبلی و فعلی در این رژیم به آن صورت است که در برنامه ‌های قدیمی جای هیچ گونه تغییر در نوع و میزان غذاها وجود نداشت اما در برنامه جدید، افراد این امکان را دارند تا برخی از غذاها را در صورت ایجاد حساسیت و یا عدم علاقه تغییر دهند.

حتی اگر یک بار این رژیم را اجرا کرده باشید پس متوجه شدید که که این رژیم به عنوان یک رژیم لاغری سخت و دشوار به سرعت وزن شما را کاهش می دهد و این اصلا خوب نیست!

اجرای رژیم لاغری کانادایی به دلیل پیچیدگی و سختی بیش از حد، باعث به وجود آمدن مشکلات و عوارض زیادی برای افراد می ‌شود.

همچنین رژیم لاغری کانادایی برای افرادی که مبتلا به بیماری‌ هایی از قبیل زخم معده، بیماری‌ های قلبی و سنگ کلیه هستند ممنوع می باشد.

از سوی دیگر این رژیم در گروه رژیم ‌های سریع قرار دارد که در زمان کوتاهی منجر به کاهش حدود ۱۰ تا ۱۳ کیلو از وزن فرد می شود.

این رژیم لاغری به خاطر آسیب هایی که ممکن است به بدن افراد برساند، همواره مورد انتقاد شدیدی واقع شده است.

همچنین رژیم‌ هایی مانند رژیم لاغری کانادایی که در کوتاه مدت سبب کاهش وزن می ‌شوند، پایداری ندارند و امکان بازگشت وزن در آن وجود دارد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *