بازاریابی موبایل – یک راهنمای اولیه

[ad_1]

930,000 با استفاده از مشتریان بانک از خدمات بانکداری تلفن همراه. گوشی های آندروید باید دو برابر در رشد و پیشی گرفتن آیفون در 8 ماه گذشته. موبایل کلیک کنید هر چند نرخ متوسط 8.9% به 49% آنلاین تبلیغات تلفن همراه. اینها دلایل اصلی برای بازاریابی تلفن همراه به طور جدی.

وجود دارد سه ناسازگار سیستم عامل های تلفن همراه تلفن های هوشمند است. شاه توت و دسته e-mail و شرکت های بزرگ برنامه های کاربردی هست. اپل آی فون که قالب را شکست و با آن برنامه های کاربردی در بازار است و چراغ صنعت در چند سال گذشته. در ماه های اخیر گوگل آندروید در حال حاضر منجر به بسته.

پس چرا باید بازاریابان واکنش نشان می دهند ؟

مرورگرهای تلفن همراه است که هنوز هم تنها 1 درصد از ترافیک وب سایت, اما شما فقط باید نگاهی به جمعیت کاربران تلفن همراه. آنها تحصیل کرده با تکنولوژی زرنگ و دانا با درآمد قابل تصرف. اکثر مرور وب تلفن همراه انجام شده است در حالی که رفت و آمد. این بخش این است که سریع ترین رشد بخش بازار در حال حاضر با دستگاه های تلفن همراه دو برابر شدن هر چند ماه.

که در حال حاضر با استفاده از بازاریابی تلفن همراه ،

اکثر سازمانها که این کار را به خوبی شروع یک نوع از بازاریابی تلفن همراه برنامه با تثلیث مقدس بازاریابی به موقع شخصی عملی پیام. در حال حاضر بهترین عمل انجام شده بود اخبار (فکر می کنم نیویورک تایمز برنامه) و رسانه ای (فیلم و اس ام اس روابط فهم و غیره) سازمان چرا که آنها باید مدل کسب و کار است که آن را پشتیبانی می کند. اما گروههای دیگری وجود دارند که این کار خوب بیش از حد. در سیدنی آکسفورد فروشگاه لباس با استفاده از بازاریابی تلفن همراه را در قالب پیام کوتاه برای ترویج آن لباس فروش به کسانی که مشترک اند.

بازاریابی تلفن همراه نرم افزار ؟

تقریبا همه گوشی های هوشمند در حال حاضر با استفاده از GPS به کاربران مکان فعلی خود را. Reebok منتشر شد یک برنامه رایگان است که اجازه ورزشی مردم را به پیگیری محل سکونت خود را در دادن اطلاعات بیشتر به مربیان خود. این باعث ایجاد مشارکت و تعامل به طور مستقیم با نام تجاری. امکانات برای بازاریابی تلفن همراه برنامه های کاربردی تقریبا بی پایان هستند. هنگامی که شما ترکیب GPS با WIFI, شما می توانید محل سکونت بازاریابی مبتنی بر حق را به محل و جهت و سرعت سفر.

اس ام اس بازاریابی است ؟

مک دونالد “ارسال اس ام اس به بابا و دریافت هدیه خود را در عرض چند ثانیه”. این منجر به یک خیره کننده 25 درصد نرخ پاسخ – بیش از 1.5 میلیون مشارکت در پنج هفته. آنها ترویج استفاده از کدهای منحصر به فرد در فنجان برای مصرف کنندگان به ارسال یک پیام متنی سمت راست در رستوران. هر کد برنده شد – برای اولین بار با جسمی قیمت.

بازاریابی تلفن همراه است که این مسیر به جذب مشتری و حفظ و نگهداری. کسب و کار ترویج محصولات خود را با استفاده از طیف گسترده ای از اس ام اس بازاریابی طرح ها از جمله اس ام اس کوپن تحویل مشتری اطلاع از فروش ویژه و فروش مبتنی بر رویداد اس ام اس تبلیغاتی به درایو رویداد مشارکت و خیلی بیشتر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *