جای دور افتاده Steakhouse

[ad_1]

یکی از موفق ترین مفاهیم در تمام دوران است, Outback Steakhouse. چه کسی می توانست حدس زده است که جای دور افتاده بنیانگذاران Chris Sullivan و رابرت Basham و معاون ارشد تیم Brodie فلسفه از “فقط حق” خواهد آنقدر موفق ؟ هنگامی که آن را باز کرد در سال 1988 گوشت نمی شد همه را در ظرف مورد علاقه. در حال حاضر وجود دارد بیش از 880 Outbacks. کریس سالیوان می گوید: “ما رستوران ها در خدمت تازه ترین مواد غذایی ممکن است ما وارد شده و پنیر پارمسان تازه رنده شده روزانه ما وارد شده و روغن زیتون. تازه ما میانه دانه-تغذیه گاو بالاترین کیفیت انتخاب گوشت گاو موجود است و ما تنها در خدمت تازه هرگز منجمد و مرغ و ماهی. تقریبا همه چیز است که تازه ساخته شده در روزانه.

ما می خواهم به توصیف ما منو به عنوان ” پر با طعم.’ در سال 1993 جای دور افتاده مفهوم در حال رشد بود خیلی خوب است که آنها تصمیم گرفت برای تنوع بخشیدن به مواد غذایی ایتالیایی خریداری شده و 50 درصد بهره در Carraba را به ایتالیایی گریل. در سال 1995 Outback خریداری شده تنها حقوق به توسعه Carraba مفهوم که ویژگی های یک بازی گاه به گاه شام گرم در فضای جشن را با انواع تازه و دست ساز ایتالیایی غذاهای پخته شده به سفارش در این نمایشگاه ، ادامه داد: رشد همه مفاهیم آمد در بخش های بزرگ از جای دور افتاده بیانیه ماموریت: ما معتقدیم که اگر ما مراقبت از مردم ما پس از آن موسسه از جای دور افتاده خواهد شد مراقبت از خود را.

ما بر این باوریم که مردم رانده شده به بخشی از چیزی است که آنها می تواند افتخار از سرگرم کننده است و ارزش آنها را که آنها می توانید تماس خود را. ما معتقدیم در حرمت فردی و ارزش تنوع و درمان مردم با مهربانی و احترام و درک است. اعتقاد ما این است که مراقبت از افراد به صورت جداگانه و در نتیجه در خود احساسی دخالت در جای دور افتاده. ما معتقدیم در کار به عنوان یک تیم: داشتن اهداف مشترک و یک هدف مشترک خدمت به یکدیگر و حمایت خود را Outbackers. ما معتقدیم مهم ترین عملکرد این سازمان برای فعال کردن همکاران و مدیران به طور موثر اجرا رستوران خود و برای حمایت از خود Outbackers. هدف ما این است برای آماده سازی Outbackers به قضاوت خوب زندگی می کنند و ما از اصول و باورها.

این آماده سازی خواهد شد و در نتیجه شرکت ها و رستوران ها که ماندگار, کامیاب و افزایش سهامداران ارزش. جای دور افتاده دارای پنج اصل برای رسیدن به موفقیت: مهمان نوازی, های, کیفیت, سرگرم کننده و شجاعت. مهمان نوازی به عنوان تعریف شده است به خاطر دادن و نه به خاطر به دست آوردن. با توجه به این مواد تشکیل دهنده آن را تعجب آور نیست که جای دور افتاده همچنان به رشد و به دست آوردن مفاهیم دیگر. در سال 1999 آن را خریداری فلمینگ نخست استیکهاوس مجلل معاصر steakhouse مفهوم طراحی شده است که در حال انجام جشن از بهترین ها در مواد غذایی و شراب و این شرکت از دوستان و خانواده. در علاوه بر این به بهترین نخست گوشت و استیک آن را به فروش می رساند بیش از 100 توسط شیشه ای. در سال 2000 Outback افتتاح اولین Lee Roy Selmon رستوران شامل روح و رضایت بخش جنوبی راحتی پخت و پز.

سال آینده آن را به دست آورد Bonefish کوره بسیار محبوب در غذاهای دریایی تازه مفهوم با یک دکور شیک و محیط بزرگ. تا کنون در یک رول جای دور افتاده باز کرده چند چیزبرگر در بهشت رستوران الهام گرفته شده توسط Jimmy Buffett آهنگ. بعد چه ؟ شما بپرسید. چگونه در مورد پل لی چین ، جای دور افتاده انباشته شده است مجموعه ای عالی از رستوران بزرگ مفاهیم و این همه را با یک “g’day آمپول و یک Bonzer روز!” رویکرد به کسب و کار.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.