رشد کسب و کار مربیگری خود با همکاران JV

[ad_1]

یکی از سریعترین راه برای رشد کسب و کار شما این است برای پیدا کردن مردم به سرمایه گذاری مشترک با. یک سرمایه گذاری مشترک است که شما شریک زندگی با کسی که برای ترویج یک محصول یا خدمات و هر دو شما و شریک زندگی خود بهره مند شوند.

وجود دارد تعدادی از راه های شما می توانید با استفاده از یک JV مشارکت برای ساخت کسب و کار شما—حتی اگر شما فقط شروع کنید و هیچ لیست. ایده این است که آن را به یک برنده/برنده/برنده وضعیت… برای شما و شریک زندگی خود را و مشتریان بالقوه است.

در اینجا من 5 راه های مورد علاقه به سرمایه گذاری مشترک:

1) سرمایه گذاری مشترک با یک صاحب کسب و کار.

این است یک راه عالی برای شروع به ساخت لیست خود را. پیدا کردن یک کسب و کار محلی مالک که باز است به یک همکاری و ترجیحا دارای محصولات مرتبط. برای مثال اگر شما از بهداشت و سلامتی, مربی, شما ممکن است بخواهید با یک آبگرم و یا سالن ماساژ مالک. اگر شما یک رابطه, مربی, شما ممکن است بخواهید با یک صاحب رستوران (که دارای یک فضای رمانتیک!), شکلات/دسر یا هدیه صاحب مغازه. یک مربی کسب و کار ممکن است پیدا کردن یک فروشگاه عرضه دفتر مالک.

هر نوع از مربی می تواند رویکرد صاحب یک کتابفروشی به خصوص اگر شما یک کتاب برای فروش و یا صاحب یک رستوران. من یک مشتری که به مذاکرات در مورد مدیریت زمان در یک محلی در سالن پیتزا و مشتری دیگری که به مذاکرات در عزادار در محلی کفن. استفاده از تخیل خود را در این یکی.

با این نوع JV مشارکت شما می تواند ارائه به بحث را در موضوع خود را. شما حتی می تواند به یک سری از مذاکرات و یا ماهانه یا سه ماهه ، هم شما و هم صاحب کسب و کار ترویج بحث و هر دو از شما خواهد شد در معرض بالقوه جدید کسب و کار. تماس خود را به عمل خواهد بود به ثبت نام برای خبرنامه خود را و یا یک freebie. شریک زندگی خود را می تواند به کوپن های تخفیف و یا یک نمونه رایگان. این یک راه برای جذب کسب و کار بیشتر برای صاحب کسب و کار متفاوت و جالب از آنچه که او/او در حال حاضر انجام می دهند و یا قبلا سعی کردم.

2) سرمایه گذاری مشترک با یک همکار است که مربوط به محصول.

اگر شما فقط از شروع, این می تواند با کسی که دارای یک لیست بزرگتر از مال شما. شما می توانید یک معامله با آنها را جایی که آنها ترویج شما را به لیست خود را در حال حاضر و شما ترویج آنها را به لیست خود را هنگامی که شما فهرست می رسد یک اندازه خاص. یک مثال از این نوع همکاری یک مربی کسب و کار همکاری با کسی که دارای یک طراحی وب سایت, سرویس و یا یک مربی بهداشت که همکاران با کسی ارائه مکمل های غذایی/محصولات مراقبت های بهداشتی.

آن را نیز ممکن است به همکاری با دیگر مربی است که یک محصول خاص برای یک منطقه است که شما لازم نیست پوشش تا حدی که مانند یک مربی کسب و کار است که راه اندازی برنامه های آموزشی همکاری با یک مربی کسب و کار است که یک محصول در کسب درآمد با Facebook ads.

3) ارائه محصول خود را به عنوان یک جایزه.

اگر شما یک مقدماتی محصول مانند یک کتاب تصویری سری یا دوره مطالعه خانه, شما می توانید آن را به عنوان یک پاداش برای یک شریک سرمایه گذاری مشترک را بزرگتر محصول. شما احتمالا دیده می شود قبل از این—شما می توانید یک ایمیل در مورد 12 ماه مربیگری برنامه و در صفحه فروش شما ببینید جوایز که شامل یکی دیگر از مربی 30 روز چالش و یا سی دی مجموعه بر روی یک موضوع مرتبط ، این یک مثال از این نوع همکاری است. این یک راه برای گرفتن پای خود را در درب با کسی که در حال حاضر یک لیست و این باعث می شود پیشنهاد خود را نگاه کنید و بیشتر با ارزش است.

4) پیشنهاد هر یک از دیگر محصولات است.

شما می توانید پیدا کردن یک شریک است که همان بازار هدف به عنوان مال شما و موافق به توصیه دیگر محصول و یا خدمات است. این کار را برای محصولات مرتبط یا یک محصول متفاوت است. شما می توانید ارتقاء به یکدیگر را با قرار دادن یک توصیه در خبرنامه خود را و یا ارسال یک ایمیل به خود را فهرست. انجام این کار با شرکای مختلف هر ماه موقعیت شما به عنوان یک هاب برای رفتن به برای منابع با ارزش.

5) ایجاد یک محصول با هم.

گاهی اوقات من در سراسر آمده کسی که واقعا سرد محصول اما آن را مناسب برای من لیست و یا بالعکس. بعد از طوفان مغزی ما گاهی اوقات می تواند آمد تا با یک محصول است که خواهد بود مناسب برای هر دو لیست خواهد بود و نسبتا آسان برای ایجاد. این محصول را ترکیب دانش ما در یک راه منحصر به فرد است که ما محصولات مربوطه پوشش نمی باشد.

برای مثال دو مربیان کسب و کار من می دانم بحث شد که چگونه به استفاده از یک نرم افزار خاص برنامه و تصمیم به ایجاد یک محصول است که نشان میدهد مشتریان خود را چگونه به استفاده از آن به طور موثر. مجموعه ای دیگر از شرکای ترکیب طرز فکر مربیگری با یک استراتژی کسب و کار برای تولید یک دوره پوشش داده شده است که در هر دو زمینه.

با تمام این حالات شما می توانید با استفاده از برنامه های وابسته به پیگیری که همکاران JV ارسال شما کسب و کار بنابراین شما می توانید آنها پرداخت کمیسیون. و یا شما ممکن است بخواهید برای انجام یک JV مشارکت پروژه در یک زمان بنابراین شما می دانید که در آن هر کسب و کار جدید می آید. در هر صورت شما نیاز به پیگیری از کسب و کار و شرکای خود را به شما ارسال و به آنها پرداخت کمیسیون های خود را بی درنگ.

یک سرمایه گذاری مشترک مشارکت بیشتر درگیر و نسخه پیشرفته از برنامه های وابسته چون شما فرهنگ دوستی/ارتباط با آن شخص که ممکن است برای سال گذشته. آن زمان بیشتری طول می کشد و کار به منظور توسعه سرمایه گذاری مشترک مشارکت, اما آنها معمولا بیشتر پاداش مالی و ایجاد طولانی مدت روابط شخصی. شما می توانید تعداد در حمایت از یکدیگر و هدف شما برای انجام پروژه ها با یکدیگر به طور منظم. شما هنوز هم می توانید آنها را به لینک های وابسته به ترویج محصولات خود را و یا شما ممکن است می خواهم به آنها را به صفحه وب خود را در سایت خود. راضی شریک یکی از بزرگترین دارایی های کسب و کار.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.