سونیک نام تجاری – اهمیت هویت صوتی

[ad_1]

در دهه های مارک شده اند با توجه به چگونه آنها نگاه کنید; ایجاد هویت بصری که صحبت می کنند به بازار هدف خود را و کمک به آنها را به ایستادگی کردن در جمعیت. اخیرا کلامی هویت درآورده راه آن را بر روی هیئت رئیسه دستور کار دادن برندها متمایز واژگان و لحن.

اما با کمال تعجب صدای یکی از قدرتمند ترین وسیله برای برقراری ارتباط است که هنوز هم در نظر گرفته شده پس از یک فکر به جای بخشی جدایی ناپذیر از یک نام تجاری استراتژی ارتباطی. این یک کاغذ سفید بر اهمیت سونیک هویت.

یک راه جدید برای برقراری ارتباط است.

در آب و هوا که در آن به حداکثر رساندن تاثیر و بازده در سرمایه گذاری هرگز مهم تر بوده است, برندها نیاز به فشار بیشتر از هر ارتباطی حصول اطمینان از هر مشتری touchpoint ارائه شده است در ارزش نام تجاری و وعده.

بنابراین اگر وجود دارد بسیار مقرون به صرفه راه برای افزایش نام تجاری تجربه بود که به عنوان بخشی از بازاریابی زراد خانه?

به خوبی در آن وجود دارد – آن ما را احاطه کرده بر ما افکار و خلق و خو و احساسات هر روز دقیقه به دقیقه توسط دقیقه است.

صدا.

صدا و موسیقی می تواند به آن ضربه بزنید به احساسات مخاطب است. در هنگام تحویل منسجم در سراسر همه مشتری تاچ پونت های صوتی هویت می تواند درگیر و سرگرم مصرف کنندگان انتقال اطلاعات و کمک به شکل مادام العمر انجمن های مثبت و تقویت ارزش نام تجاری.

به همین دلیل است که صدای بسیار قدرتمند است ؟

احساسات و حافظه است.

مطالعات نشان می دهد که از تمام حواس شنوایی یکی از مرتبط ترین به شدت با احساسات ما و احساسات عامل کلیدی در تشکیل روشن, خاطرات دراز مدت. اگر یک تجربه همراه است یک صدا و یا قطعه ای از موسیقی پس از آن ما را به یاد داشته باشید آن را واضح تر و با شنیدن این صدا یا موسیقی دوباره ما را به یاد آن خاطرات و احساسات وضوح بیشتر نسبت به سایر حواس. فکر می کنم در مورد صدای یک بستنی ون. از دو خیابان دور شما فورا می دانم آنچه در آن است بطور منظم احساس هیجان از شنیدن آن به عنوان یک کودک احساس “خلاصه” و دلتنگ و فورا طلب 99 پوسته پوسته شدن.

آن را نیز به رسمیت شناخته شده است که ما پاسخ عاطفی به محرک بصری است که اوج با همراهی صدا. فکر می کنم از تماشای یک فیلم و سپس با در نظر گرفتن موسیقی متن فیلم دور; ناگهان تجربه ناقص است. در یک مطالعه اخیر توسط روانشناسان در دانشگاه زوریخ* افراد ارائه شد با شاد یا غمگین تصاویر یا بدون صدا و یا همراه با احساسی نسبی قطعه از موسیقی کلاسیک. نتایج به وضوح نشان داد که تجربه عاطفی بود و انبوه افزایش یافته که این تصاویر همراه با موسیقی نسبت به تصاویر نشان داده شده در خود را دارند.

صدا و موسیقی نیز نزدیک به چگونه ما تجربه لذت در مغز ما. بخش هایی از مغز که فعال زمانی که ما گوش دادن در همان زمانی که ما با خوردن شکلات یا اوج لذت جنسی!

واژگان صدا.

زمانی که صدا استفاده می شود برای برقراری ارتباط اطلاعات و یا احساسات و درک ما از آن است که تقریبا جهانی است. صدای آلارم یا آژیر یا موسیقی که موجب غم و اندوه همه سهم مشترک تشخیص کیفیت در سراسر بسیاری از فرهنگ ها. این جهانی و درک صداها و معانی آنها چیزی است که ما آن را “آگاهی جمعی’ یا ‘واژگان صدا.

با بازی با جمعی این واژگان صوتی می شود یک فرم بسیار موثر ارتباطی. ما می تواند بیان احساسات و خلق و خوی بسیار بهتر از با هر کلامی یا زبان بصری. ما می توانیم با استفاده از آشنا برای تلفن های موبایل و موسیقی اشکال برای انتقال ایده ها و اعتماد به نفس شنونده قادر به کشف معنای خود را به طور غریزی و ما قادر به ایجاد صداهای جدید است که طنین انداز تا کاملا با شنوندگان درک صوتی محیط است که آنها فورا حس را.

ایجاد یک صوتی هویت.

طراحی صوتی هویت برای نام تجاری به معنی بیش از یک جاذب صدای جرنگ جرنگ و یا یک آرم های صوتی. کلید موفقیت صوتی هویت منسجم کراس پلت فرم صوتی استراتژی – آنچه که شما در یک محل است که تکرار در یکی دیگر از. کامل صوتی هویت باید تعیین راه یک نام تجاری برای تلفن های موبایل از طریق هر مشتری touchpoint آیا آن را بر روی تلویزیون آنلاین در یک فروشگاه خرده فروشی فراغت یا مهمان نوازی و فضای تجربی در حوادث از طریق اطلاعاتی و ناوبری برای تلفن های موبایل wayfinding در برگزاری موسیقی و یا از طریق محصول sonification.

صوتی هویت می تواند به همان اندازه, اگر نه بیشتر, تاثیر, چگونه یک نام تجاری است که درک آن به عنوان هویت بصری در کسری از آنچه در آن هزینه های تولید و پیاده سازی است.

یکی از مهم ترین عوامل ایجاد موفق و موثر صوتی هویت است درک این نکته است که صدا را آلوده کنند و همچنین بهبود محیط زیست. مراقب باشید فکر می کردم باید با توجه به نوع تلفن های موبایل استفاده می شود و چگونه اغلب ما تجربه آنها را به منظور جلوگیری از صدا و نافرجام است. استفاده از این علم چیزی است که ما اصطلاح “صوتی ارگونومی’.

همانطور که با ارگونومی در طراحی فیزیکی, ‘صوتی ارگونومی’ بررسی نحوه تعامل ما با محصولات سیستم و محیط اطراف ما. به دنبال آن به منظور بهبود قابلیت استفاده و تعامل و بهره وری و رضایت و فرآیند ضروری است در طراحی هر صوتی هویت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *