طراحی فست فود خرده فروشی داخلی

[ad_1]

یک زمان وجود دارد زمانی که سریع غذا تمام شد در مورد اینکه سریع و ارزان است. این یک جدید به اندازه کافی مفهوم و بنابراین مناسب است. بنابراین مناسب است در این واقعیت است که سریع فروشندگان مواد غذایی ساخته شده و کل خروجی, خرید, تجربه, سطح خدمات و استانداردهای غذایی برای برآوردن سریع ‘ و ‘ارزان’ نیازهای مشتریان است. و آن کار می کرد! سریع به جلو چند سال و بهبود آموزش و پرورش در مورد تغذیه نیاز به خوردن وعده های غذایی سالم و همچنین مقدار زیادی از رقابت در بازار موجب شده است که زنجیره ای فست فود را به طور کامل تغییر رویکرد خود را برای انطباق با نیازهای جدید قرن 21 مصرف کننده.

تمرکز در حال حاضر در ارائه یک نام تجاری قوی برای رسیدن به یک پایگاه گسترده تر از مشتریان که آنها می خواهند به معطل شدن در اطراف و خروجی بخشی از خود را هفتگی یا روزانه. چه با نام تجاری جدید تمرکز نیاز دارد ؟ به خوبی به آن نیاز دارد برای نشان دادن تازگی و کیفیت خوب مواد تشکیل دهنده بهبود تجربه خرید یک بهتر است صندلی, محیط, بهتر, راحتی بیشتر, دید از آماده سازی مواد غذایی مناطق و بهبود امکانات.

در حالی که مواد تشکیل دهنده و کیفیت مواد غذایی در حال بدیهی است که یک کلید و جزء حیاتی از نام تجاری این مقاله با تمرکز بر معماری و طراحی داخلی خروجی و چگونه عناصر مختلف طراحی داخلی تاثیر نام تجاری و در نتیجه بالا بردن تجربه مشتری به صورت مدرن, فست فود های زنجیره ای.

قبل از اینکه از نظر ما طراحی فست فود زنجیره ای آن را به ارزش به دنبال در چگونه کالاهای لوکس خرده فروشان و خودرو نمایشگاه را نزدیک خروجی و یا طراحی فروشگاه برای ارائه نام تجاری خود را. مارک های لوکس برای مثال همیشه طراحی فروشگاه بندان بخش مجزا از بازار و در عین حال حفظ یک حس ارائه فردیت. لوکس فروشگاه تقریبا مجزا به نظر می رسد فاقد مقدار از کالا که نمایش داده می شود و در برخی موارد حفظ ساده رنگ و ساده نرم مبلمان به مشتریان را در سهولت احساس. خودرو نمایشگاه در حال تاسیس به عنوان مثال برای خرده فروشی به عنوان آنها تسلط دارند خرید و مداوم نیازهای خدماتی مشتریان در یک واحد خروجی. راه که نمایشگاه طراحی شده اجازه می دهد تا تولید کنندگان خودرو به ارائه یک محیط است که اجازه می دهد تا آنها را به مدیریت جریان یا ” سفر ” از خرید یک ماشین جدید تنظیم امور مالی نگهداری و خرید قطعات در حالی که داشتن لذت بخش و خوبی در انتظار مناطق. هر دو نمونه هایی از ساختمان رسانه که مدیریت مجزا نیاز به تشویق وفاداری و ارائه صاف سفر از اولیه تمایل به خرید به مهر و موم معامله.

برای معماران داخلی و خرده فروشی طراحان مواد غذایی در خرده فروشی طراحی به شمار تعدادی از چالش های است که نیاز به خطاب را به منظور تقویت نام تجاری جدید با چالش های است که خرده فروشان با آن مواجه هستند.

موارد زیر را فراهم می کند یک خلاصه ای از برخی از این چالش ها:

آماده سازی مواد غذایی – ارائه دید بیشتر از مواد غذایی آماده سازی مناطق از جمله طرح باز آشپزخانه مناطق. این نیاز به یک عملی بلکه مشخصه لذت بخش تر مواد غذایی در منطقه است که به خوبی روشن به خوبی سازمان یافته و کارآمد است. متخصص طراحی آشپزخانه است که طول می کشد را به حساب غذا پخت و پز و آماده سازی فرایند نامیده می شود برای نیاز طراحان و معماران به کار از نزدیک با یک خرده فروش به ایجاد آشپزخانه طرح برنامه ای است که اجازه می دهد فرایند آماده سازی مواد غذایی باقی می ماند کارآمد در حالی که باقی مانده مشخصه و دل انگیز و لذت بخش برای مشتریان را ببینید.

غذا خوردن در تجربه – نیاز به ارائه کارآمد آرایش صندلی با صندلی های راحت در حالی که همچنین با توجه به خرده فروشی روشنایی برنامه ها و خرده فروشی کفپوش طرح بسیار مهم است به عنوان آن اجازه می دهد تا مشتریان به احساس می کنید که آنها می توانند برای اقامت در حالی که این در تضاد به اوایل رستوران های فست فود که در آن صندلی طراحی شده است برای تبدیل شدن به ناراحت کننده پس از پانزده دقیقه تشویق مردم به ترک خروجی.

ثابت و اتصالات انتخاب – داخلی خرده فروشی طراحان همچنین نیاز به تمرکز بر روی دیگر نیازهای مصرف کننده از جمله نقاط قدرت تعاملی دستگاه برای کودکان و اضافه کردن آثار هنری است که تقویت این پیام در مورد ‘مواد غذایی تازه عنصر’ – تمام عناصر مهم است که نام تجاری در تلاش است به ارائه.

تعاملی سفارش راه حل – خرده فروشان نیز ترکیب الکترونیکی سفارش ایستگاه های خود را به طرح بندی به مشتریان اجازه می دهد برای انتخاب و پرداخت هزینه برای سفارش خود را بدون صحبت کردن به یک عضو از کارکنان. این نیاز کمتر کارکنان البته, اما آن را نیز نیاز به طراحی یک خرده فروشی طرح است که اجازه می دهد تا برای کیوسک های تعاملی است که استراتژیک در واقع در طراحی خروجی.

بهبود امکانات حمام – خرده فروشی طرح ها و معماران برای طراحی حمام و امکانات است که با نام تجاری انتظارات. امکانات که آنها مشخص کرده اند به منظور تقویت نام تجاری در حالی که حفظ درجه بالایی از خلوص و یا حتی “خود-تمیز کردن’ امکانات. این خرده فروشی طراحی و نقاشی که آنها برای ایجاد لوله کشی و اتلاف را به حساب امروز سازگار با محیط زیست.

بازگشت از خانه و ضایعات – مشتریان خوشحال هستند به اندازه کافی با تجربه است که آنها می توانید ببینید و احساس آنها همچنین می خواهند بدانند که چگونه زنجیره ای فست فود در حال مدیریت کارکنان خود را به امکانات خود ذخیره سازی مواد غذایی و زباله های خود را از جمله خود مشتری بسته بندی از ضایعات. یک طراحی فروشگاه کامل نیست و بدون توجه به چگونه این جنبه ها اضافه شده به طراحی خروجی و چگونه آنها را مدیریت کارآمد و منصفانه و در نتیجه آنها نیز بخش مهمی از طراحی تیم مسئولیت.

طراحان چالش است بنابراین وسیع و به جای اجازه می دهد برای تولید از طراحی های سنتی با استفاده از 2D برنامه ها و ارتفاعات. تنها راه برای مدیریت و برقراری ارتباط فرایند طراحی و همچنین مدیریت تغییرات درخواست شده توسط ذینفعان در طول فرایند است که به مدرن و استفاده از ابزارهای طراحی مانند Revit Architecture به ایجاد خرده فروشی BIM مدل به طوری که آنها می تواند به ایجاد یک طراحی است که به راحتی قابل تغییر و قابل کنترل است. خرده فروشی BIM مدل سازی همچنین اجازه می دهد تا برای استفاده مجدد-قابلیت استفاده از Revit خانواده ها و مدل های که می تواند برای استفاده های بعدی در فروشگاه ها و در نتیجه اطمینان از برخی از سازگاری و همچنین طراحی بهره وری. پس از ایجاد این خرده فروشی BIM مدل نیز اجازه ایجاد 3d خرده فروشی تصاویر و رندر 3d perspective برای خرده فروشی داخلی و همچنین خرده فروشی بیرونی است. این مهم و موثر راه ارتباط فروشگاه و یا خروجی طراحی در طول های مختلف طراحی مراحل که یک طراح مسئول است.

در حالی که چالش برای سریع خرده فروشی مواد غذایی است که به ارائه مواد غذایی سریعتر و ارزان تر از گزینه های دیگر وجود دارد که دلیل خوبی برای بالا بردن اهمیت طراحی فروشگاه و چگونه آن را تحت تاثیر قرار دهد و در نهایت ترویج کلی تجربه نام تجاری برای مواد غذایی سریع خرده فروشی در حال حاضر و به خوبی به آینده است. مدیریت است که فرایند طراحی و بسیاری از طراحی ورودی مشترک و درگیر فرایند است و کسی است که به خدمت توسط یک طراح است که آماده است برای استفاده از CAD و تکنولوژی BIM به عنوان ستون فقرات برای ارائه یک راه حل طراحی است که آسان برای ایجاد و مدیریت به اشتراک گذاری و ارتباط برقرار کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.