موانع کسب و کار بین المللی

[ad_1]

شرکت ها تمایل به ورود به کسب و کار بین المللی صورت موانع متعددی; برخی از آنها بسیار شدید تر از دیگران است. شایع ترین موانع کسب و کار موثر هستند, فرهنگی, اجتماعی و سیاسی, موانع و تعرفه ها و محدودیت های تجاری.

یکی از اولین برای کسب و کار موثر فرهنگی و اجتماعی موانع. یک ملت را فرهنگ و نیروهای اجتماعی می تواند محدود بین المللی فعالیت های کسب و کار. فرهنگ متشکل از یک کشور به طور کلی مفاهیم و ارزش ها و موارد ملموس مانند غذا و لباس و ساختمان. نیروهای اجتماعی شامل خانواده, آموزش و پرورش, دین و آداب و رسوم. فروش محصولات از یک کشور به کشور دیگر است که گاهی اوقات دشوار است زمانی که فرهنگ دو کشور به طور قابل توجهی متفاوت. برای مثال زمانی که مک دونالد افتتاح اولین رستوران خود در رم آن را ملاقات کردند. مردم رم اعتراض به بوی همبرگر سرخ کردن. مک دونالد غلبه این اعتراض با تغییر سیستم اگزوز از رستوران.

دومین مانع این است که این نیروهای اجتماعی است که می تواند ایجاد موانع برای تجارت بین المللی است. در برخی از کشورها خرید اقلام اساسی غذایی و پوشاک می تواند متاثر از دین است. در بسیاری از کشورها افراد را به همان انتخاب در غذا و لباس و بهداشت و درمان.

یک سوم سیاسی است موانع. فضای سیاسی یک کشور می تواند تاثیر عمده ای در کسب و کار بین المللی. سازمان ملل دچار شدید ناآرامی های سیاسی ممکن است تغییر نگرش آنها نسبت به شرکت های خارجی در هر زمان; این بی ثباتی ایجاد نامطلوب جو برای تجارت بین المللی است.

یکی از آخرین تعرفه ها و محدودیت های تجاری. تعرفه ها و محدودیت های تجاری نیز موانع کسب و کار بین المللی. یک ملت می تواند در محدود کردن تجارت از طریق واردات و تعرفه ها و سهمیه بندی و embargoes و مبادلات کنترل.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.