نمونه برنامه ریزی استراتژیک و تحلیل Panera Bread شرکت

[ad_1]

Panera نان یک فرصت برای رشد در یک چالش صنعت در دو حوزه کلیدی – افزایش فروش تخصصی نوشیدنی ها و باز کردن مکان های بین المللی که شرکت را قادر به گسترش ماموریت خود را از نان تازه برای همه در حالی که افزایش خط پایین برای سهامداران است. با استفاده از بسیاری از چارچوب برای فکر و طرح برآورد مالی شرکت ما قادر به تجربی نشان می دهد که این دو استراتژی خواهد بود که به نفع مشتری است.

استفاده از تاریخی حاشیه های بالا در تخصص نوشیدنی به درایو خط پایین رشد

در حالی که Panera هسته کسب و کار حول نان تازه این سبک از مکان نشان می دهد که وجود دارد این است که درآمد قابل توجهی در فروش قهوه و نوشیدنی های مشابه به استارباکس. به دنبال در قهوه بازار برآورد رشد واقعی است 2.7% یا حدود 5.7% داده شده 3 درصد نرخ تورم در حالی که تعدادی از موسسات واقعی, کافی شاپ ها, انتظار می رود به رشد تنها 1.6% به این معنی که هر فروشگاه به طور متوسط شاهد افزایش درآمد به دلیل در بخشی به 3.5 درصد رشد در تقاضای داخلی (به پیوست یک). بیشتر سود در تخصص نوشیدنی برآورد شده است 19.8% بسیار بالاتر از Panera را 6.4 درصد حاشیه سود. این به این معنی است که افزایش فروش تخصص نوشیدنی خواهد شد که تاثیر مثبت در Panera خط پایین – به وضوح صنعت در حال رشد است و یک صنعت خوب بود برای Panera. با توجه به Buffalo Wild Wings’ حق افشای سند بیش از 40 درصد از درآمد تولید شده است از طریق الکل و تخصص نوشیدنی های فروش. اگر Panera قادر به تولید این سطح از فروش با 19.3% حاشیه سود پایین آن خط را افزایش می دهد نزدیک به 7.8 درصد به 14.2% غیر طبیعی بالا برای صنعت رستوران (که به طور متوسط 4-5% حاشیه). هر چند این حاشیه سود در سطح احتمال زیاد پایدار نیست در کوتاه مدت افزایش حاشیه سود کمک خواهد کرد Panera گسترش عملیات خود را در سطح بین المللی برای جذب اقتصاد مقیاس با تامین کنندگان خود را.

نگاه به صنعت امتیازهای دانش و دوباره ترتیب مکان منو

بصری طرح یک من, Dunkin’ دونات یا کربو قهوه خیلی بیشتر مایع از Panera نان با توجه به سفارش قهوه محل. این تجزیه و تحلیل تساوی به شدت در ادن پریری بازار و مرکز شهر, مینیاپولیس, بازار Nicollet, مکان است. جریان مشتری برای ادن پریری و در مرکز شهر است بی دست و پا; مشتری باید وارد فروشگاه راه رفتن و گذشته نانوایی و قهوه مناطق و سپس نظم در ثبت. مسئله این است که قهوه منوها قرار دارد بالاتر از نانوایی موارد نه در آسمان از نظر مشتری در زمان سفارش. زمان مشتری آماده است تا به منظور او را فراموش کرده است چه نوشیدنی برای سفارش; بعلاوه, نوشیدنی های خلاقانه نام برد که مثبت است برای هویت برند اما بی دست و پا برای مرد به طور متوسط مشتری به منظور. حداقل قهوه و تخصص نوشیدنی نیاز به انجام تغییرات زیر:

· حرکت منوها به همان دیوار در صورت به منوهای غذا به مشتریان اطمینان می دانم که چه قهوه ارائه شده است هنگام سفارش

· ترتیب نانوایی نمایش موارد نزدیکتر به ثبت نام برای جلب بیشتر ضربه خرید

· حذف صف خط نشانگر در غیر راش بار به خصوص در مقابل نانوایی, موارد صفحه نمایش,

· افزایش عرضه از تخصص نوشیدنی از جمله تحقیق در مورد مشروبات الکلی برای جذب کافی شاپ به طور منظم به Panera

با تمرکز بر ترکیب کافه با طراحی یک کافی شاپ فضای Panera می تواند تبدیل به یک “خودت” نقطه و همچنین به عنوان یک نخست وزیر مکان برای ناهار و شام. این تغییر را می توان به بازارهای بین المللی که در آن کافه اتمسفر مانند کسانی که در فرانسه هستند بیشتر شایع است.

گسترش در سطح بین المللی برای ایجاد تصویر نام تجاری و تنوع بخشیدن به خطرات اقتصادی

با توجه به این که Panera است که به دنبال مکان های کانادا آن را بی خطر است که فرض کنیم که بازار بین المللی برای نان تازه در حال رشد است. در واقع بازار بین المللی تفکیک صنعت درآمد را می توان در پیوست B. واضح است که بازار اروپا یک بازار بزرگ برای نان تازه. اما IBIS جهانی تخمین می زند که 135,000 نانوایی کار در اروپا معنی بازار تکه تکه شده است. یک نام تجاری با یک بودجه بازاریابی در پشت آن می تواند به سرعت وارد بازار و یک موقعیت کلیدی (نگاه کنید به پیوست C). با توجه به این که فرهنگ و ترجیحات مشتریان اروپایی ممکن است متفاوت از آمریکایی ها این امر می تواند بهترین برای تست محصولات جدید در کانادا قبل از, به خارج از کشور راه اندازی Panera نام تجاری. جالب جنبه از بازار اروپا است ارتباط قوی بین صنعت کشاورزی و فرز شرکت های صنعتی در نانوایی. بزرگترین نانوایی متعلق به بزرگترین فرز و شرکت های کشاورزی در انگلستان ، سوئد و اتریش. این ممکن است باعث زنجیره تامین مسائل در این کشورها هر چند Panera می تواند به دنبال یک مشارکت و یا سرمایه گذاری مشترک رویکرد به این بازار.

اهرم دارایی های موجود برای افزایش سهامداران بازگشت و گسترش

با توجه به Panera 2009 10-K شرکت تا به حال نسبت پوشش بهره از 200.9 x با کسر از $140 و پرداخت سود از $700k. علاوه بر این فاصله به طور پیش فرض کلید متریک برای خطر بدهی های بسیار بزرگ (بزرگتر بهتر است) به عنوان پول نقد در دست Panera است $77.1 متر و بدهی/حقوق صاحبان سهام نسبت 0.0%. سود انباشته و حقوق صاحبان سهام مجموع دلار 346m و $495m بود. این نشان می دهد زیادی کوسن قبل بدهی به طور پیش فرض در یک وضعیت شدید. در Appendix D تفاوت زیادی بین Panera و رقبای خود از نظر بار بدهی است که به وضوح دیده می شود. با توجه به این که Panera است $153.2 m در بنیاد سینمایی فارابی آن را بی خطر است که فرض کنیم که Panera می تواند موضوع حداقل 1.0 x بنیاد سینمایی فارابی هر چند یک بار بدهی های امن برای یک شرکت می تواند به عنوان کم به عنوان 2x EBITDA و یا $400m در بدهی. با متوسط کافه هزینه $1.6 m, Panera خواهد بود قادر به تامین مالی گسترش نام تجاری خود در سراسر حدود 250 شرکت متعلق به مکان های بین المللی. به عنوان دیده می شود در Appendix E, Panera خواهد بود در سه صفحه از آن رقابت اصلی با این مکان های جدید است.

همانطور که با تمام شرکت های عمومی Panera باید بازگشت ارزش به سهامداران خود در حالی که نادیده گرفتن وسیع تری از ذینفعان با آنها تعامل برقرار میکند. FactSet برآورد Panera را در سال 2010 رشد فروش در 10.4 درصد EPS از $3.41 هر سهم یک 20.6 درصد افزایش بیش از 2009. ما پیشنهاد استراتژی را به نفع این شرکت هر دو در کوتاه مدت و دراز مدت. در کوتاه مدت خرید و فروش می شود افزایش یافته و حاشیه سود را افزایش 500 bps 770 بیت بر ثانیه بر اساس تخصص نوشیدنی فروش. اگر بین المللی برای توسعه طرح دنبال Panera را رشد فروش در سال 2011 فراتر از حدود 10.3 درصد و EPS فراتر از پیش بینی $3.98. هر چند این افزایش در بدهی ممکن است مدیریت به توجه بیشتر به جریان نقدی شرکت افزایش اهرم اجازه خواهد داد که Panera به آن را افزایش می دهد درصد قابل ملاحظه ای است. اگر Panera آرزوهای خود را به رقابتی باقی می ماند آن باید استفاده از آن اقتصاد مقیاس به رشد سریع تر از رقابت و به طور مستمر نوآوری و تبدیل شدن به “سریع پیرو” با استفاده از مجاور صنعت نوآوری در آن کافه جو است.

Appendicies را می توان در Liekos ،

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.