هرگز پایان دادن به مبارزه برای سهم بازار

[ad_1]

“ملکه قرمز گفت: آلیس که او باید در اجرا به همان سرعتی که او می دانست که چگونه فقط به ماندن در جایی که او بود.”* و پس از آن است که در کسب و کار.

بروس هندرسون از گروه مشاوره بوستون** یک متفکر pamphleteer در اواخر دهه 70. او اغلب ارائه شده معنی دار چالش برای کسانی از ما در بازاریابی بازی. او صحبت بی وقفه از سهم بازار تقسیم بندی بازار و بازار تمايز. بسیاری از آنچه او گفته است که مربوط به امروز به عنوان آن بود که 25 سال پیش.

امروز بیشتر از همیشه ما باید درک ما بازار ما و مخاطبان ما در بخش بازار و آنچه در آن است که ما را متمایز از رقابت ما است. بیش از حد بسیاری موفق به درک; بیش از حد بسیاری موفق به توسعه مزیت رقابتی خود را در مقابل کسانی که مبارزه ما در بازار است. بازار جایی است که ضعف با انتخاب کند. آن است که شما کارآفرین که باید تصمیم بگیرد ” چرا من نه آنها.”

است این محصول خود را ارائه, محل سکونت خود را و یا شاید قیمت گذاری خود را? شما باید یک چشم انداز روشن از مخاطبان شما مایل به خدمت که آیا آن یک فروشگاه خرده فروشی و E-commerce, کاتالوگ و یا پست الکترونیکی مستقیم بازاریابی شبکه ای و یا دیگران است. می شود که بر اساس استراتژی بازاریابی خود را.

مراحل روشن هستند.

1 نقد و بررسی محصول خود را عرضه می کنند. باید آنها را تغییر داده است ؟

2 تعریف مخاطبان خود را بخش آن توسط جمعیت و طراحی یک طرح می کرد که بخش.

3 تعریف یک طرح است که از یک سو به وضوح شناسایی شرکت خود را به عنوان یکی از بهترین خدمت به آن بخش و در همان زمان شما را متمایز از رقابت خود را. این طرح باید شامل تبلیغات و فروش و ارتقاء و فروش استراتژی برای متقاعد کردن مخاطبان خود را که شما ارائه محصول بهتر است به آنها خدمت می کنند.

4 به وضوح تعریف مزایا و ویژگی های محصول خود را ارائه توان آن را به قیمت و کیفیت و گزینه های متنوع و یا هر چیز دیگری.

توسط K-Mart متفاوت از هدف و Wal-Mart? شما شرط می بندم و عملکرد آن را نشان میدهد. به تازگی یک نظرسنجی در نظر گرفته شد که به وضوح نشان می دهد که Wal-Mart به حال بهتر درک مخاطبان خود را نسبت به دو رقیب. K – Mart دور بود 3rd, در همه جمعیتی بخش. K-Mart باید شناخته شده است. آنها باید خود را مورد مطالعه مخاطبان و رقبای خود را. اگر آنها به حال آنها ممکن است در رسیدگی به ورشکستگی در حال حاضر از آنجا که داده ها به وضوح نشان داد آنها نمی شد به درستی در خدمت مخاطبان خود است. یا شاید آنها می دانستند و مانند بسیاری از بازاریابان را انتخاب کنید به این باور.

در حال نزدیک عموزاده سام و Wal-Mart متفاوت است ؟ اگر آنها را به همان حجم زیادی مفهوم آنها به وضوح متمایز خود را حتی ایستاده در داخل یک مایل از یکدیگر است. اختلاف نظر وجود دارد مکزیکی رستوران خانه استیک یا چینی رستوران; بین بوتیک لباس فروشگاه بانوان, فروشگاه کفش یا لباس کودکان فروشگاه ها ؟ چگونه می توانم آنها را متمایز خود و تلاش برای تسلط بر بخش خود را.

است که فولی را متفاوت از Dillards و Nieman مارکوس. شاید هیچ کجا تولید خود را شناسایی بهتر مشتریان از صنعت خودرو رقابت در چند سطح از قیمت و کیفیت و عملکرد ؟

بدون در نظر گرفتن چقدر بزرگ یا کوچک کسب و کار است که به وضوح درک می کند آن را به مخاطبان آن بخش بازار و قصد دارد به افتراق خود را از این رقابت برنده خواهد شد بعد.

به کسانی که راضی بودن شرکتی فقط به انجام آنچه هر کس دیگری در حال انجام است نتواند به درک اشارات به اجرا به عنوان سریع به عنوان شما می توانید به تنها ماندن در محل و به ناچار سقوط توسط ایستگاه فرعی قربانی بودن فقط یک بازاریاب است.

پس از قرار دادن در کفش های در حال اجرا دوباره برنامه های بازاریابی خود را و تصمیم بگیرید که مسلط است این سال هدف

*ملکه قرمز بود و یک شخصیت در Lewis Carrolls “از طریق شیشه به دنبال

** The Boston Consulting Group, Inc دیدگاه “برای هر یک خود را دارد”

فوریه 2002

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.