پیشخدمت های آموزشی – آموزش Waitstaff مواد غذایی اساسی دانش و روش آماده سازی

[ad_1]

به عنوان مالک/اپراتور از یک رستوران اگر از شما خواسته یکی از پیشخدمت: “چه تفاوتی بین کبابی مرغ و بوداده مرغ ؟” یا “چه تند و با مزه سس؟’ آیا می توان با ارائه پاسخ صحیح? اگر نه, سپس من به شدت نشان می دهد که شما شروع به تدریس مواد غذایی اساسی دانش و آماده سازی مواد غذایی با روش پیشخدمت برنامه های آموزشی. در غیر این صورت ارزش درآمد و خدمات شهرت از دست رفته بی ارزش روزمره خود را در رستوران ناهار خوری اتاق.

ترین سرآشپزها بسیار کار سخت و ساعت های طولانی به طراحی و پیاده سازی یک منوی غذا. اما اگر پیشخدمت خود را پیروی نمی کنند از طریق مناسب با اتاق ناهار خوری سرویس که شامل قادر به توضیح در جزئیات همه چیز را در آن منو و سپس بسیاری از آشپز با ارزش زمان و تلاش کار است که به هدر رفته است.

رستوران مشتریان همیشه سوالی در مورد منو که آیا آن است که یک تعریف از یک بهار, سبزی, میوه است که به آنها آشنا و یا برخی از روش های است که یک ظرف پخته شده مانند پخت و پز, کبابی, کبابی, و غیره. اگر یک پیشخدمت نمی تواند سریع و آگاه پاسخ زمانی که خواسته و سپس مشتری اعتماد به نفس از دست داده است و بنابراین در حال فروش–نه به ذکر است اتاق ناهار خوری سرویس شهرت. یک پیشخدمت اقدامات و توانایی بازتابی بر این رستوران به عنوان یک کل.

برای مثال اگر یک مشتری با ارائه عالی جواب منو سوال آن است که بلافاصله متوجه شدم که خدمتکار دارای مهارت و تجربه است. پس از آن وجود دارد احتمال بسیار بهتر است که مناسب خدمات رستوران تحویل داده خواهد شد. منطقی مشتری دانستن این واقعیت احتمالا منظور بیشتر موارد (و در مورد گران تر) از آن منو. هیچ کس می خواهد به خطر هزینه های زیادی از پول در یک رستوران که وجود دارد احتمال خدمات ضعیف.

وجود دارد یک راه حل بسیار ساده برای اطمینان از که شما همیشه باید آگاه waitstaff وقتی که می آید به مواد غذایی دانش و روش های آماده سازی مواد غذایی. مناسب برای آموزش پیشخدمت رستوران داران و مدیران همیشه باید:

#1) منو توصیف تایپ شده و دست به تمام waitstaff–نگه داشتن اضافی در دسترس برای هر استخدام های جدید. (تمام مواد تشکیل دهنده برای هر ظرف باید در جزئیات توضیح داده شده.)

#2) دانش غذایی و تهیه غذا روش های تایپ شده و دست به تمام waitstaff–نگه داشتن اضافی در دسترس برای هر استخدام های جدید. (تعاریف ساده از پخته, کبابی, کبابی, و غیره. باید گنجانده شده در این جزوه.) این 2 برگه های اطلاعاتی باید همیشه شامل می شود در هر گارسون دوره آموزشی است.

همچنین است یک ایده عالی برای نگه داشتن مواد غذایی دیکشنری دستی در این موضوع به عنوان به خوبی. در روز من مشغول به کار در یک رستوران است که تا به حال این نوع فرهنگ لغت در دسترس است. من همیشه مطالعه آن در زمان فراغت من است که کمک به افزایش دانش غذایی و تهیه غذا روش فوق العاده است. این راه من می تواند تحت تاثیر قرار دادن مشتریان در یک راه بزرگ زمانی که آنها از من خواست هر نوع سوال در مورد منو. از این رو upselling خواهد اغاز به راحتی.

مفهوم توضیح داده شده در بالا گذشت بر بسیاری از صاحبان رستوران/اپراتورها در پیشخدمت برنامه های آموزشی برای 3 دلیل. دلیل اول این است که به دلیل وقت اضافی و تلاش آن طول می کشد برای چاپ تا منو توصیف و مواد غذایی اساسی دانش/روش آماده سازی. دلیل دوم این است که این فرض غلط است که همه پیشخدمت بسیار با تجربه هستند و می دانیم که این منو حقایق برای شروع با. دلیل سوم این است که فقط به خاطر اینکه منو مزه جلسات برگزار می شود; فرض بر این است که همه کارکنان می شود برای نمونه هر یک از آیتم در منو است. خوب این یک اشتباه بزرگ است زیرا در بسیاری از موارد نه همه کارکنان شرکت در این جلسات. و هنگامی که وجود دارد این است که کارمندان (که رخ می دهد تقریبا در هر رستوران) به تازگی استخدام کارکنان حضور داشتند قبلی مزه مواد غذایی.

لطفا به من مشاوره پس از سال ها بسیاری از رستوران مشاوره. شما باید منو توصیف و مواد غذایی اساسی دانش/روش آماده سازی خود را پیشخدمت برنامه های آموزشی. به کمک برخی از آشپز و مدیران اگر شما باید. آن را کاهش می دهد مقدار از آشپز سردرد پس وجود خواهد داشت بسیاری از pestering گارسون سوال در وسط شلوغ ترین تغییر از هفته است. از همه مهمتر آن را بلافاصله بهبود رستوران ناهارخوری سرویس که به نوبه خود باعث افزایش شهرت و پایین خط.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *