چه منطقه جغرافیایی – چرا من باید علاقه مند می شود ؟

[ad_1]

این در سال 2010 شده است لقب “سال محل سکونت”. هر چیزی که شامل مکان و مبتنی بر وب نامیده می شوند به عنوان منطقه جغرافیایی. Geolocating چیزی است که روند که محتوا از جمله فیلم ها, توییت پست های وبلاگ و وضعیت در حال برچسب زده شده با سیستم تعیین موقعیت جهانی (GPS) اطلاعات مانند آدرس خیابان و یا هماهنگ.

در حال حاضر موقعیت جغرافیایی بخش پررونق است تحولات در حال رانده شدن توسط برنامه های کاربردی مانند چهار ضلعی و Gowalla با تحولات و پیشرفت های آینده ضخیم و سریع است. این برنامه اجازه می دهد تا کاربر را به “چک در” به یک محل به اشتراک گذاری آن با دوستان وجود دارد و دریافت مزایای برای انجام این کار است.

برنامه های کاربردی که با استفاده از منطقه جغرافیایی اجازه می دهد تا تعامل بیشتر بین کاربر و محیط زیست است. کاربران می توانند پست توصیه ها در رستوران ها, فیلم ها, مکان های خوبی برای رفتن و یا حوادث در این منطقه است. منطقه جغرافیایی و همچنین تشویق وفاداری مشتری به عنوان کسب و کار قادر به ارائه تخفیف ویژه و تبلیغات به کسانی که “چک در” به محل کسب و کار. چهار ضلعی است که با استفاده از این تعامل به ارائه کاربران با امتیاز جوایز و کوپن تخفیف در مکان های که در آن آنها را بررسی کنید. منطقه جغرافیایی و همچنین می توانید با فعال کردن کسب و کار برای تعیین کدام یک از مشتریان خود مراجعه بیشتر به طور منظم.

برای مثال در اینجا در انگلستان این شرکت پیتزا دومینو را پاداش شهردار (یک کاربر که در بررسی بیشتر) از هر یک از خروجی با یک پیتزا رایگان. بیشتر موضعی یک میخانه در اینجا در چلتنهام (قهوه ای کوزه) ارائه رایگان استیک به شهردار در روز شنبه.

در حال حاضر منطقه جغرافیایی برنامه های کاربردی به طور عمده هدف قرار دادن تلفن همراه در بازار (که به آنها به بهترین وجه مناسب) مانند گوشی های آیفون و دیگر تلفن همراه با یک تراشه GPS. اما در رابطه با توسعه بازار تلفن های رومیزی و لپ تاپ ها می توانید در حال حاضر ادغام با خدمات منطقه جغرافیایی. مرورگرهای رایج مانند Firefox و Chrome را بیرون آورده و منطقه جغرافیایی پشتیبانی در مرورگرهای خود را.

بیش از بقیه از این ماه رسانه های اجتماعی پیش بینی شده است برای دریافت بیشتر و بیشتر درگیر با موقعیت جغرافیایی و ویژگی های است که می تواند ساخته شده در اطراف آن است.

بزرگ شبکه های اجتماعی مانند Facebook به شمار می رود نورد خود قرار دادی منطقه جغرافیایی و امکانات خود را برای 500 میلیون کاربر است.

به علاوه با شایعه توسعه گوگل من (گوگل سایت های شبکه های اجتماعی) علاوه بر این از منطقه جغرافیایی به نقشه های گوگل و رسانه های اجتماعی را ارائه برخی از نتایج جالب و پیشرفت است. برای گرفتن ایده از چه چیزی می تواند ایجاد نگاهی به Google Latitude سرویس که لینک ها در محل با نقشه خدمات.

با همه رقابت در حال رشد در اطراف منطقه جغرافیایی آن است که تقریبا به یقین که آینده از شبکه های اجتماعی در حال رفتن به محل است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *