یکی دیگر از بد رادیویی تجاری

[ad_1]

چه می توانم بگویم… من احتمالا یکی از قوی ترین منتقدان از رادیو و تلویزیون آگهی های بازرگانی. واقعیت این است که من ایجاد آنها را برای یک زندگی باعث می شود من یک بیت از یک “Dork” وقتی که می آید به گوش دادن به رادیو. به طور مداوم صحبت کردن به آن انتقاد آن را ستایش آن و در سراسر بیش از تجزیه و تحلیل همه چیز را من می شنوم. من احتمالا صدا مانند پدر من زمانی که ما در حال تماشای و بازی NFL جز من فریاد در یکی دیگر از بدهی های رادیویی تجاری.

آنچه که واقعا رانندگی من آجیل این روزها… شباهت. عدم خلاقیت است. BLA بودن. آن در همه جا و آن کار نمی کند برای هر کسی است. در عین حال همه کپی کردن هر کس دیگری که به احتمال زیاد کپی یک ایده از شخص دیگری که او نیز فکر می کردند که در مسیر صحیح است. چه می شود یک کسب و کار پیش از این روز است که متفاوت است. نه فقط یکی دیگر از “تنوع” در چیزی است که در حال حاضر وجود دارد. حتی اگر شما فقط یکی دیگر از تغییرات – شما نیاز به نمایش گذاشتن آنچه که واقعا باعث می شود شما متفاوت است. هنگامی که هر کس در اتاق یک سایه آبی هیچ کس خارج از غرفه. هنگامی که شما تنها یکی قرمز در اتاق – شما ایستادگی کردن و مردم را متوجه خواهید شد. این است آنچه شما نیاز دارید به نمایش در تبلیغات رادیو خود را.

برای مثال… بدهی تبلیغات رادیویی. به نظر می رسد من شنیدن آنها هر بار که من به نوبه خود در رادیو را نیز ایجاد کاملا چند هر هفته برای مشتریان مختلف. مشکل با بسیاری از تبلیغات رادیویی در هوا برای این درست است که ساده است… آن همان “اگر شما 10000 یا بیشتر در بدهی شما به ما نیاز… bla bla bla”. من بیمار هستم از آن. این معنی اما آنچه باعث می شود من می خواهم به تماس با شرکت بیش از شرکت B هنگامی که خود را پیام و تماس به عمل است تقریبا یکسان? مطلقا هیچ چیز! آن نه فقط در این زمینه نگاه کنید در یک فروشگاه مبلمان تجاری, فروشگاه مواد غذایی, ترین, ماشین, نمایندگی, تبلیغات, خانواده, رستوران ها و……. آنها در حال لود پایین با “امن” و بسیار “ساده” کپی که هیچ کاری نمی کند به هدف خود مشتریان ایستاده و اطلاع می دهد که آنها در واقع ممکن است چیزی بهتر از رقبای خود.

به طوری… آنچه واقعا شما را متفاوت ؟

خاص باشد که پاسخ دادن به این سوال. “انتخاب”, “تنوع”, “مشتری” قابل قبول نیست پاسخ. هر کس آن را می گوید. در اعماق… چرا شما متفاوت – چگونه می تواند شما را از لحاظ احساسی ارتباط با مشتری هدف خود را و نیازهای خود را. چگونه آنها احساس و چگونه شما می توانید کسانی که نیازهای بهتر از هر کس دیگری. این پاسخ برای هر کس متفاوت است, کلید موفقیت در زمین – آن واقعی و صادقانه ارتباط با مشتری هدف خود را. اگر من می تواند کمک به شما انجام این کار احساس رایگان برای رها کردن من توجه داشته باشید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.